Vil I have indsigt i jeres potentiale med en SEO analyse?

Lad os vise, hvordan I kan vækste jeres forretning med en indledende SEO analyse af jeres domæne

Få en gratis SEO analyse af jeres hjemmeside

Succesfulde kunder der startede med en gratis analyse

Indledende SEO analyse

Der er ikke tale om en auto-genereret analyse med ligegyldig data. Vores analyse tager afsæt i jeres sides specifikke situation, og med en simpel markedsanalyse finder vi frem til relevante og forretningskritiske keywords, som vi vil anbefale jer at arbejde med.

GRATIS SEO ANALYSE

Vores analyse vil give jer det overblik, I har savnet

Maksimal værdi. Ingen pris.

Overordnet overblik

Vi giver jer et overblik over hele jeres sides situation: mængden af estimeret organisk trafik, sidens domænestyrke og mange andre indsigter.

Teknisk SEO indblik

Som en del af analysen kommer vi omkring basale tekniske SEO-elementer og påpeger eventuelle store eller små tekniske fejl ved jeres side.

Anbefalede keywords

Vores måde at arbejde med SEO-strategier dikterer et højt fokus på keywords. Det er derfor et stort element i vores analyser, og vi gør en dyd ud af at matche sider med keywords.

Backlink profil

En af de vigtigste forudsætninger for gode placeringer på søgemaskinerne er sunde backlinks. I vores analyse kigger vi derfor ind i jeres sides link-styrke.

Gennemgang med analyseekspert

Når analysen er færdig, afsætter en af vores analyseeksperter én time til at gennemgå analysen og præsentere jer for vores anbefalede next-steps.

Vi forbeholder os retten til at afvise anmodninger

Hvad er en SEO analyse?

En SEO analyse er en analyse af din hjemmesides organiske performance. Her kigges der på, hvordan jeres hjemmeside fungerer fra et teknisk SEO perspektiv, hvilke keywords hjemmesiden rangerer på, og hvad der skal til for at komme frem og slå jeres konkurrenter. En SEO analyse giver jer hermed et overblik over, hvordan jeres sides SEO situation ser ud i dag, og hvad den mangler for at kunne nå højere placeringer søgemaskinerne.

Hvilke analyse-værktøjer findes der?

Der findes en lang række værktøjer, I kan bruge til at analysere jeres hjemmeside. Google tilbyder endda egne værktøjer som Google Analytics, Google Search Console og Google Keyword Planner. Disse værktøjer kan give jer et indledende overblik over egen performance og antallet af søgninger, der er på de forskellige keywords. Dog anbefaler vi, at I bruger et tredjeparts-værktøj, hvis I ønsker en mere dybdegående og præcis indsigt. Disse kan variere alt efter, hvad I leder efter.

Hvorfor er analysen vigtig for min virksomhed?

Forud for en god SEO strategi bør I altid lave en analyse, som tager udgangspunkt i jeres hjemmeside eller jeres virksomheds situation. Det skaber nemlig overblikket, I har brug for, så I kan få jeres virksomheds marketingmål og SEO arbejde til at spille sammen. Med en dybdegående analyse vil I med den rette SEO indsats kunne styrke jeres virksomhed organisk ud fra teknisk optimering, content og linkbuilding. Dette er samtidig de vigtigste områder at arbejde med, hvis jeres side skal have gode placeringer på søgemaskiner som Google.

Hvad koster en SEO analyse?

Det kan være forskelligt fra bureau til bureau, hvad en analyse koster. Hos Bonzer, et 100% specialiseret SEO bureau, er den indledende analyse gratis. Her tegner vi ‘landskabet’ op, og vi giver jer en gennemgang af jeres hjemmesides performance sammenlignet med jeres virksomheds konkurrenter. Denne gennemgang tager udgangspunkt i jeres positionering på søgemaskinen, og hvordan I i dag står ift. teknisk SEO, content og linkbuilding. Derudover ser vi på, hvad der skal til for, at I når de øverste placeringer, og vi snakker om de mål, I måtte have for organisk vækst. I kan også selv lave en analyse, hvis I har tid og ressourcer til det. Her er det dog vigtigt, at I ved, hvad I skal kigge efter. Herudover er det vigtigt, at I har de rigtige værktøjer (se afsnit om analyse-værktøjer). Vi anbefaler derfor, at I læser vores guide til søgeordsanalyse.

Bonzer nyheder

Friske nyheder til at holde dig opdateret på din mest ønskede SEO-viden