Event image
Gratis Bonzer event

Content Freshness: Sådan optimerer I content-levetid og maksimerer ROI over tid

21. august 2025 · 09.00 - 11.00· København, Bonzer HQ

TB

Thomas Bogh Rasmussen

CPO & Partner, Bonzer

Tilmeld dig eventet her.
loading..

Agenda

  • 09:00-09:30 Velkomst, morgenmad og kaffe
  • 09:30-10:30 Oplæg (inkl. Q&A): Content Freshness: Sådan optimerer I content-levetid og maksimerer ROI over tid v. Thomas Bogh (CPO & Partner, Bonzer)
  • 10:30-11:00 Mingling og tak for i dag

Beskrivelse af eventet

Content freshness er et afgørende område at arbejde med, hvis du ønsker at nå toppen af søgemaskinerne måned efter måned. Søgemaskiner prioriterer nemlig i stigende grad fresh og opdateret content som en central ranking-faktor, og Google's E-E-A-T algoritmer har skabt et landskab, hvor selv velperformende sider taber synlighed over tid uden systematisk freshness-optimering.

For hvor en god 'freshness' score kan give dig flere topplaceringer end dine konkurrenter, kan outdated indhold få dit indhold til at falde helt igennem. Den eksponentielle vækst i online content har gjort mulighederne med strategisk content-governance enorme - men også mere kritiske at mestre systematisk. Dette påvirker både klassiske søgeresultater og AI interfaces som ChatGPT, og hermed også dine konverteringer direkte.

Dog kender mange virksomheder ikke til deres egen content freshness, og ved derfor ikke altid hvor meget eller hvordan det skal optimeres strategisk. Virksomheder må derfor bevæge sig fra reaktiv til proaktiv content-vedligeholdelse for at være med i kampen på både søgemaskiner og moderne AI interfaces.

Derfor inviterer vi dig til en gennemgang af netop content freshness som emne, hvor Bonzers CPO, Thomas Bogh, tager dig igennem køreplanen for at optimere content-levetid og maksimere SEO-ROI over tid. Du får en praktisk gennemgang af hvordan du nemt kan finde en oversigt over din freshness score, samt anbefalinger til hvor ofte du bør optimere dit indhold.

Målet er hermed at klæde dig og din virksomhed på til altid at holde indholdsstrategien certified 'fresh' - både i dag og i fremtiden.