Dét arbejder vi med i Bonzer

Strategiudvikling

Vi udvikler strategier baseret på dybdegående analysearbejde. Uden de analyser er vi ikke i stand til at forstå vores kunder og deres forretninger ordentligt. Og det er helt essentielt, at vi forstår det forud for strategiudviklingen.

Baseret på nuværende performance, markedsposition, målgruppe-indsigter og definerede kunderejser definerer og udvikler vi vores SEO-strategier. Vores kunder og deres ønsker og input spiller selvfølgelig også en vigtig rolle i den proces.

Vi planlægger 12 måneder frem men evaluerer løbende

Vores SEO-strategier strækker sig typisk over 12 måneder med de vigtigste sprints prioriteret i de første tre måneder – dét vi kalder en fase. Vi er altid på udkig efter lavthængende frugter, der kan skabe endnu hurtigere og flere resultater i forhold til den organiske vækst, vi altid stræber efter på vegne af vores kunder.

Selvom vi arbejder med strategier på 12 måneder, arbejder vi med nøje øje for nye tendenser, Google algoritme opdateringer og nye SEO- og marketing værktøjer. Vi kan ikke vende det blinde øje til, og vi skal kunne tilpasse os SEO-verden og de nyheder, den måtte bringe. Kun på den måde får vi skabt de bedst mulige resultater for vores kunder.

Med benbårde prioriteringer undervejs i vores strategier sikrer vi, at vi arbejder ud fra det mest opdaterede og effektive SEO roadmap.

Vores sprints

Vores sprints er tidsbegrænsede fokuserede indsatser for at nå de mål, vi ønsker at nå i vores kundesamarbejder. Sprints er essensen af vores roadmaps og SEO-strategier.

Hos Bonzer udvikler vi sprints til enhver gren af SEO-disciplinen. Vi kombinerer og optimerer dem baseret på vores erfaringer og ændringer eller nyheder inden for SEO-verden.

Vores erfaringer og vores agile måde at arbejde med SEO er det, der gør vores sprints endnu mere effektive, hver gang vi bruger dem.

Hvilke slags sprints definerer vores strategier?

Godt SEO-arbejde er bygget op omkring tre søjler:

Teknisk SEO

Skriftligt og visuelt indhold

Linkbuilding

De tre søjler er også dem, der ligger fundamentet for de sprintkategorier, vi arbejder med:

  • Tekniske sprints: Vores tekniske sprints fokuserer på alt inden for tekniske SEO optimeringer.
  • Indholds-sprints: Indholds-sprints er fokuseret omkring skriftligt og visuelt indhold og kan både gå ud på at optimere eksisterende indhold og at producere nyt, skarpt indhold.
  • Linkbuilding-sprints: Vores linkbuilding-sprints går i bund og grund ud på at skaffe relevante, stærke og ikke mindst ikke-betalte links til vores kunder fra andre sider.
  • Analytiske sprints: Med vores analytiske sprints får vi muligheden for at optimere vores kunders SEO-strategier, mens vi arbejder med dem. Essensen af de analytiske sprints er nemlig at basere dem på nyheder og ændringer i SEO-verden, markedsændringer, kunders konkurrenter og andet i den boldgade.

Sådan hænger det hele sammen

Vi sammensætter sprints i tremånedersfaser, og dét kombineret med effektivt samarbejde os og kunder imellem, er det, der skaber markedsledende strategier uden grænser.

Sammen med vores tekniske afdeling og indholdsafdeling sørger vores konsulent teams altid for at udvikle og eksekvere på den i vores optik bedste SEO-strategi. Samarbejdet mellem afdelinger med hver sine fagligheder og styrker gør det muligt for os at skabe de bedste strategier og stærke SEO-resultater for vores kunder. Netop resultater er vores hovedmål, og det er dem, vi går på arbejde hver eneste dag for at nå.

Bonzer nyheder

Friske nyheder til at holde dig opdateret på din mest ønskede SEO-viden