blog

/

Case

/

0 min read

Sådan vækster Telerepair med SEO (219% flere bestillinger)

Vi indledte et samarbejde med Telerepair i Februar 2019.

Man siger normalt at der går min. 6 måneder før man ser resultater fra sit SEO-arbejde, men her har vi gjort det meget hurtigere.

Vi har som nævnt været i gang med Telerepair siden Februar, og denne case er lavet primo Juni. Dvs. at vi er 4 måneder inde, og jeg vil argumentere for at nedenstående performance taler for sig selv.

Nøgletal:

Vi har altså ikke kun hjulpet Telerepair med at få mere organisk trafik, men vi har skabt resultater – på meget kort tid – der kan mærkes tydeligt på bundlinjen.

Nedenfor ses en graf der viser Maj vs. Februar trafik og tidsbestillinger.

Nu vil jeg ikke komme ind på hvor meget en reparation præcis er værd, men ud fra priserne på hjemmesiden, kan man se at den gennemsnitlige pris ligger på omkring 1.500 DKK.

Vi har øget mængden af tidsbestillinger direkte igennem siden fra 58 i Februar til 185 i maj - altså 127 flere bestillinger pr. Måned.

127 * 1.500 = 190.500 DKK

Det er en estimeret forøgelse i månedlig omsætning fra organisk trafik på 190.500 DKK !!

Vi er langt fra det billigste SEO-bureau, men jeg kan afsløre at vores priser ikke er i nærheden af den estimerede omsætning.

Der er altså allerede markant positiv ROI% på deres investering hos os, og vi er knapt nok kommet i gang.

Hvad har vi lavet indtil videre?

Strategien på denne case kører ud fra vores egenudviklede markedsledende framework, som vi benytter på alle vores kunder.

I det framework indgår bla.

  • Analyse

  • Tekstforfatning (meget)

  • Teknisk optimering

  • Linkbuilding og digital PR

Qua at vi “kun” er 4 måneder inde i samarbejdet, er vi langt fra færdige med at skalere Telerepairs organiske acquisition. Vi har (for at sikre skalerbarhed) udviklet et content univers for nyligt, som vi kan tage afsæt i, når vi skal begynde at uddanne Telerepairs målgruppe endnu mere med værdiskabende indhold.

Universet kan findes her: blog.telerepair.dk

Nr. 1 på det absolut vigtigste keyword

I Telerepairs branche er iPhone reparation det klart største område, og de keywords der er relaterede hertil er derfor meget konkurrenceprægede og ultra vigtige at rangere godt på.

Vi har selvfølgelig sørget for at Telerepair ligger nr. 1 på “iPhone reparation” som noget af det første, og allerede her så vi et markant løft i konverteringer.

Der er 1.600 søgninger pr. Måned på “iPhone reparation”.

Ydermere, så har vi sørget for at sidetitel, metabeskrivelse, sitelinks og rich snippets er optimeret imod den højeste CTR% overhovedet muligt.

Vi er slet ikke færdige

Som det fremgår nedenfor, så har der været en eksplosiv stigning i organisk trafik siden vi startede, men det betyder slet ikke at vi har tænkt os at stille os tilfredse.

Vores framework tager højde for denne type hurtige succes, og det gør blot at vi kan skalere strategien endnu hurtigere, og blive ved med at skabe top 3 placeringer på de keywords der har høj volumen, høj business value og acceptabel konkurrence.

Vi har nu vist at vi er en god investering som bureau, og samarbejdet bliver kun mere ROI% positivt herfra 🚀

Jeg har drevet adskillige virksomheder gennem mange år, og har brugt nogle forskellige SEO bureauer, endda nogle af “Danmarks bedste” efter sigende.
Gang på gang er jeg blevet skuffet, så da jeg havde en snak med Bonzer første gang var jeg naturligvis skeptisk, men alligevel med store forventninger!
Bonzer har indfriet mine forventninger og langt mere end det - gang på gang har de overrasket mig MEGET positivt, og resultaterne er kommet MEGET hurtigere end forventet!
Dialogen med Bonzer er på daglig basis, de har udviklet ting til os og alt i alt så har det bare føltes som at have en god partner i sin virksomhed!
Bonzer er ifølge mig klart Danmarks bedste SEO bureau - og vil til HVER en til modtage mine varmeste anbefalinger!

- Julius Winther, Telerepair

Ulrich Svarrer

CEO & Founder

Ulrich stiftede Bonzer i 2017, og sidder i dag som Founder & CEO i vores group bestående af Danmark, Sverige og Norge. Ulrich har en bred erfaring inden for marketing, og har hjulpet flere større virksomheder med deres marketing og go-to-market strategi. Til dagligt driver han bureauet sammen med den øvrige ledelse, og arbejder også direkte med nogle af vores kunder.

Savner I mere organisk trafik og konverteringer?

Lad os kigge på jeres case, og se hvad der skal til for at I kan være mere synlige i jeres marked.

Lad os vise jer en SEO strategi som kan tage jer til det næste niveau

Et kort møde, hvor vi gennemgår jeres position i markedet og præsenterer mulighederne.