Insights

Baseret på vores dybdegående analyser og markedsindsigt giver vi vores kunder et indblik i deres branche, konkurrencen og hvad der skal til for at eje deres niche.

De indsigter I har brug for til at navigere et komplekst marked ud fra data - i stedet for mavefornemmelse

Vores kunder opererer oftest i komplekse markeder med konkurrenter der gør det godt. Vi har derfor gennem mange år udviklet en dybdegående analytisk platform til at afdække potentiale for forretningsmæssig vækst, indtagelse af en organisk markedsledende position i share of search og derigennem drive værdifuld trafik der konverterer.

Disse Insights giver et essentielt indblik i jeres nuværende situation baseret på et dybdegående kig ind i jeres semantik, tekniske situation og indholdsmæssige performance.

Når man skal investere i et nyt domæne fra bunden, vil man meget gerne komme godt fra start. Med indsigter i vores nuværende hjemmesidesituation, har vi fået virkelig brugbar vejledning til at skabe et stærkt teknisk fundament, der styrker både brugeroplevelsen og muligheden for gode organiske Google placeringer. Og dét har vi hurtigt kunne mærke effekten af.

Jacob Fischer-Nielsen
Head of B-Native, Advertising, Berlingske Media

Nogle af de områder vi især giver indsigt på er:

Ved at have et godt billede af jeres startposition, kan vi nemmere afklare, hvordan vi får jer over målstregen.

Vores Insights er en klar konkurrencefordel for vores kunder i den indledende fase af strategien, da vi med de rigtige insights kan sikre at der ikke laves fejl, og at vi for hver dag bevæger os i den rigtige retning.

Ambitiøse virksomheder vælger os

Lad os vise jer en SEO strategi som kan tage jer til det næste niveau

Et kort møde, hvor vi gennemgår jeres position i markedet og præsenterer mulighederne.

Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor går I ikke igang med at eksekvere med det samme?

Eksekvering uden indsigt og retning vil ofte ende i en spiral af nedrivning og opbygning. Det er her vi skiller os ud ved altid at starte med at bygge en skalerbar SEO platform som der kan udvikles på, denne har altid afsæt i indsigt og strategi, og er årsagen til at vi aldrig går direkte til eksvering.

Vi har fået lavet en SEO analyse før - kan vi nøjes med den?

En god SEO analyse er nødt til at være aktuel og med kobling til det strategiske framework der bygges efterfølgende. Vi har derfor udviklet vores egen analytiske platform der bringes i spil overfor alle kunder, og vi har endnu ikke set andre analyser matche denne.

Hvilke indsigter er de primære?

Når vi laver indsigtsarbejde, gør vi det på tværs af mange parametre, og det handler ofte ikke om hvad der analyseres, men hvad der komme ud af analysen, og her ønsker vi en fuld forståelse af både den tekniske situation, indholdssituationen og backlink situationen.